Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wadliwego produktu lub niezgodności towaru z zamówieniem.

Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail droppa.biuro@gmail.com w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu na nowy.

Zwroty i odstąpienie od umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od otrzymania produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu w stanie nienaruszonym.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i weryfikacji zwracanego towaru, zwrócimy pełną kwotę zakupu towaru. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Forma zwrotu będzie taka sama, jakiej użyto do zakupu towaru.