Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wadliwego produktu lub niezgodności towaru z zamówieniem.
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail droppa.biuro@gmail.com w terminie 14 dni od otrzymania produktu.
Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu na nowy.
Zwroty i odstąpienie od umowy
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od otrzymania produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu w stanie nienaruszonym.
Zwrot środków
Po otrzymaniu i weryfikacji zwracanego towaru, zwrócimy pełną kwotę zakupu towaru. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Forma zwrotu będzie taka sama, jakiej użyto do zakupu towaru.